середа, 17 листопада 2021 р.

Міжнародний день толерантності

 


Я прийшла у цей світ

Не для того, щоб виправдати твої надії,

Не для того, щоб відповідати твоїм інтересам,

Не для того, щоб оправдати твоє очікування.

І ти прийшов у цей світ

Не для того, щоб оправдати моє очікування,

Не для того, щоб відповідати моїм інтересам,

Не для того, щоб виправдати мої надії.

Тому що я – це я, а ти – це ти.

Але якщо ми зустрілись і зрозуміли одне одного – це прекрасно! Такими словами активні учасники учнівського самоврядування Висоцького ЗЗСО запросили своїх друзів до участі у шкільних акціях Міжнародного дня толерантності.

У 3 класі почуття толерантного ставлення виховувалося на прикладі мультфільмів, соціальних відеороликів. Учні робили толерантні зауваження і приємні компліменти, створили "ЛАНЦЮЖОК ТОЛЕРАНТНОСТІ", "КВІТКУ ТОЛЕРАНТНОСТІ», написали ряд висловлювань. День пройшов цікаво та насичений подіями.

  "Толерантність - це розуміння того, що людина має право бути не такою ,як інші " 

Вчилися бути толерантними учні 1 класу
                     





 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Міс класу

  20 березня пройшов конкурс «Міс класу», серед дівчаток 2 класу.   Незважаючи на такий юний вік, дівчата виявили себе справжніми леді і дов...